• ✓  GRATIS VERZENDING VANAF € 50,-
  •  ✓  14 DAGEN RECHT OP RETOUR
  • ✓  SPECIALIST VOOR VIJVERS EN VISVERZORGING
  • ✓  VEILIG ACHTERAF BETALEN MOGELIJK

Garantie en Reparatie

Wanneer u bij Vijverbenodigdheden.nl producten aanschaft krijgt u altijd de fabrieksgarantie van de artikelen. De garantie die wordt gegeven op artikelen wordt door een derde instantie beoordeeld.

Voorbeeld:
Bijvoorbeeld u koopt een vijverpomp bij Vijverbenodigdheden.nl, voor garantie stuurt u hem naar ons toe
Wij controleren eerst of de pomp schoon is, orginele stekker aanwezig is en of er geen dingen beschadigd zijn (rotor)
Vervolgens sturen wij de pomp kosteloos in bij de leverancier/fabrikant welke uiteindelijk de garantie beoordeeld en eventueel garantie verleend. 
Voor dit termijn hanteren wij 14 dagen waarin het artikel wordt beoordeeld / hersteld en retour gestuurd naar u als klant. 

Bij www.vijverbenodigdheden.nl / Jorny Products krijg je altijd de fabrieksgarantie die op een product wordt gegeven en natuurlijk gelden alle rechten en plichten van het consumenten recht. 

Vertoont je product een defect?

Op het forumlier staan alle zaken vermeld die u nodig heeft om uw garantie correct te verwerken! Meld uw garantie altijd vooraf per e-mail support@jorny.nl.

Wij willen u er op wijzen dat er op een kwartsglas, losse pl lampen geen garantie wordt verleend. 

Voorwaarden, enkele handigheden:

  • Het versturen van uw garantiegeval, naar ons (Jorny Products) komen altijd voor uw rekening.
  • Het versturen van een gerepareerd product naar u als klant, komen voor onze rekening.
  • Bij OASE en Messner producten geldt een omruilgarantie, bij alle andere producten telt een reparatiegarantie.
  • Het product dient met originele stekker te worden ingeleverd
  • Wij proberen het repareren zo vlot mogelijk te laten lopen, echter hebben wij hier niet altijd grip op. U dient zeker rekening te houden met een reparatieperiode van 1 tot 4 weken. 
  • Heeft u zelf geen vervangend product, dan kunnen wij u een vervangend product toesturen. Als u uw gerepareerde product weer heeft ontvangen, dient u zelf te zorgen dat het vervangende product weer terug wordt verzonden. Wordt het vervangende model niet teruggestuurd, dan worden deze kosten bij u in rekening gebracht.
  • Zorg er altijd voor dat er een kopie van de factuur bij zit, want zonder bon kunnen wij bij onze leverancier niet aantonen, wanneer dit product door u is aangekocht en bij wie dit is aangekocht.
  • U dient een vijverpomp altijd schoon aan te leveren, wordt de pomp niet schoon aangeleverd, dan zullen er € 12,50 aan schoonmaakkosten worden berekend. 
Deze website gebruikt cookies om u de beste browse ervaring te bieden! Lees meer